Generalforsamling 2018

Kommentarer lukket til Generalforsamling 2018

Torsdag d. 1-2-2018 afholdte foreningen generalforsamling på Spøttrup Kro.

I forbindelse med generalforsamlingen havde vi valg af en ny kasserer, da Lars Bendix Thomsen valgte at trække sig som kasserer i foreningen. Den nye kasserer for foreningen blev således Rene Elmo. Vi fra bestyrelsen vil gerne takke Lars for et godt samarbejde, at glæder os til at se ham til foreningens arrangementer.

I forbindelse med, at Rene blev valgt til kasserer og at Lars valgte at trække sig ud, stod vi og manglede et nyt bestyrelsesmedlem til bestyrelsen.

Det ny medlem til bestyrelsen blev Mikkel Kjær fra Rødding. Vi byder Mikkel velkommen i bestyrelsen og ser frem til et godt samarbejde.

Med hensyn til fremmøde af foreningsmedlemmer til generalforsamlingen var der et meget ringe fremmøde af medlemmer, hvilket vi fra bestyrelsen er meget skuffet over, da vi fra bestyrelsen har lagt en del arbejdstimer i det.

Det jo også i forbindelse med generalforsamlingen, at medlemmerne kan komme med inputs til bestyrelsen.

Et medlem af foreningen kom med et forslag til en riffeljagt, med mulighed for at skyde vildsvin, krondyr og dådyr, til ti personer. Dette vil vi i bestyrelsen undersøge nærmere.

Ligeledes fremlagde bestyrelsen, denne aften, at de vil arrangere en tur til Jagt og Outdoor messen i Odense, som vi håber på at vores medlemmer vil støtte op om, så arrangementet kan blive til noget.

Vi i bestyrelsen ser frem til en ny sæson og håber på at se et fint fremmøde af vores medlemmer til vores arrangementer.